2016-11-04

Wykaz kontroli 2010

Wykaz kontroli przeprowadzonych w WSzS  im. NMP w 2010 roku

 

  Lp.

Organ przeprowadzający kontrolę

Zakres kontroli

Termin  przeprowadzenia kontroli

Zalecenia

Uwagi

1

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola na wniosek strony dot. Odbioru Oddziału Kardiologicznego – prace modernizacyjne

04.01.2010

Brak zaleceń

 

 

 

2

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola dot. Oceny KKZS i Zespołu ds. zakażeń

06.01.2010

Brak zaleceń

Protokół kontroli bez uwag adnotacja w książce kontroli

3

Marszałek Województwa Śląskiego

Bieżąca gospodarka finansowa, prawidłowość wykorzystania dotacji udzielanych z Budżetu Województwa Śląskiego

30.11.2009

15.01.2010

Zalecenia  pokontrolne wykonano

 

4

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie pkt decyzji z dnia z 01.07.2008  nr NS-E/432/6/08  oraz z dnia 30.06.2009  nr NS-E/432/12/09

04.02.2010

Zalecenia pokontrolne decyzji wykonano

 

5

Regionalne Centrum Krwiodawstwa

Kontrola Pracowni Serologicznej

10.03.2010

Zalecenia wykonano

 

6

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Ocena  zgłaszalności  chorób zakaźnych  w Oddziale Pediatrii

15.03.2010

Brak zaleceń

 

7

Narodowy Fundusz Zdrowia

Ocena realizacji umowy  pomoc doraźna i transport sanitarny : zapewnienia gotowość transportu sanitarnego typu „N”

17.03.2010 19.03.2010

Zalecenia pokontrolne wykonano

 

8

Śląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny w Katowicach

Oględziny – apteka szpitalna

23.03.2010

Zalecenia pokontrolne częściowo wykonane

 

9

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Biologiczna kontrola skuteczności sterylizacji autoklawów- CS, Trakt Operacyjny, Oddział Okulistyki (sala operacyjna)

30.03.2010

Brak zaleceń

 

10

Śląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny w Katowicach

Apteka szpitala

01.04.2010

Zalecenia pokontrolne częściowo wykonane

 

11

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie pkt decyzji z dnia 01.07.2008 nr NS-E/432/6/08

30.04.2010

Zalecenia pokontrolne decyzji wykonano

 

12

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola kompleksowa 6.05.10, 7.05.10, 11.05.10,13.05.10, 17.05.10, 19.05.10, 20.05.10, 27.05.10

6.05.2010 27.05.2010

Decyzja o nie spełnieniu  wymogów MZ

 

13

Okręgowy Inspektor  Pracy

Prawna ochrona pracy, wypłata ekwiwalentu pieniężnego za używanie przez pracowników własnej odzieży roboczej

10.05.2010

Zalecenia wykonano

 

14

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola po linii szczepień ochronnych (Oddział Noworodków, Izba Przyjęć)

11.05.2010

Zalecenia wykonano

 

15

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola kompleksowa

12.05.2010

Decyzja o niespełnieniu  wymogów MZ pkt. 12 i 15

 

16

Urząd Marszałkowski

Kontrola problemowa

14.05.2010

Zrealizowano

 

17

Śląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny 

Apteka szpitalna

25.05.2010

Brak zaleceń

Bez uwag adnotacja w książce kontroli

18

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola szczepień na Oddziale Dializ, oraz lekarz zakładowy szczepienia personelu

15.06.2010

Zalecenia wykonano

 

19

Państwowa Inspekcja Pracy

Wzrost wynagrodzeń wynikający z dyspozycji ustawy o przekazaniu środków finansowych świadczeniodawcom na wzrost wynagrodzeń oraz art. 59a ustawy o zakładach opieki zdrowotnej

    09.07.2010     13.08.2010

Zalecenia pokontrolne wykonano wniosek nr 2 wniosek nr 1 wykonany częściowo

 

20

Marszałek Województwa Śląskiego

Sprawdzenie wykorzystania  IR.FIN RPOWSL 2007-13 dla projektu ID-532

21.07.2010 23.07.2010

Zalecenia pokontrolne wykonano

 

21

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie  pkt decyzji  z 30.06.2009 nr NS-E/432/12/09, oraz NS-E/432/1/2010 z dnia 15.06.2010

23.07.2010

Zalecenia pokontrolne decyzji wykonano

 

22

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Sprawdzenie szczepień p/gruźlicy BCG na Oddziale Patologii Noworodka

12.08.2010

Brak zaleceń

Brak protokołu adnotacja w książce kontroli

23

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola na wniosek strony o wydanie postawienia

18.08.2010

Zalecenia pokontrolne do wykonania

 

24

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie pkt decyzji z dnia 01.07.2008 NS-E-432/6/08

20.08.2010

Zalecenia pokontrolne decyzji wykonano

 

25

Narodowy Fundusz Zdrowia

Ocena realizacji umowy – leczenie zwyrodnienia plamki i bieguna tylnego

 02.09.2010  06.09.2010

Zalecenia pokontrolne wykonano

                      

26

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie zaleceń decyzji nr NS-HkiŚ-432-6/W/09

23.09.2010

Brak zaleceń

 

27

Państwowa Inspekcja Pracy

Prawna ochrona pracy

30.09.2010 13.10.2010

Zalecenia częściowo wykonane

 

28

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie pkt decyzji z 15.06.2010 nr NS-E/432/1/2010, oraz  z 9.07.2010 nr NS-E/432/3/2010

08.10.2010

Zalecenia pokontrolne decyzji wykonano

 

29

Śląski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny

Kontrola z narażenia na pole elektromagnetyczne

14.10.2010 21.12.2010

Brak zaleceń

 

 

 

 

 

 

30

Państwowa Agencja Atomistyki

Kontrola stanu zgodności prowadzonej działalności w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące

18.10.2010 19.10.2010

Brak zaleceń

 

31

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola na wniosek strony o wydanie postanowienia

 

26.10.2010

Postanowienie o nie spełnieniu warunków rozporządzenia MZ

 

32

Narodowy Fundusz Zdrowia

Kontrola realizacji umowy 123/100147/03/2/2010 w zakresie realizacji programu terapeutycznego „Leczenie raka piersi”

24.11.2010

03.12.2010

Zalecenia pokontrolne wykonano

 

33

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Pobór próbek wody ciepłej na obecność Legionelli

26.11.2010

Brak zaleceń

 

34

Śląski Wojewódzki  Inspektor Sanitarny

Kontrola stanu ochrony radiologicznej w związku z wnioskiem o wydanie zezwolenia na uruchomienie aparatu rtg

10.12.2010

Zalecenia wykonano

 

35

Państwowa Inspekcja Pracy

Prawna ochrona pracy

13.12.2010  27.01.2011

Zrealizowano

 

36

Narodowy Fundusz Zdrowia

Program leczenia mukopolisacharydozy typu  II

16.12.2010

Brak zaleceń

 

37

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola doraźna w związku z pismem W.Sz.S./D/200/10 z 7.12.2010

20.12.2010

Prolongata terminu wykonania decyzji  pokontrolnej

 

38

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola na wniosek strony o wydanie postanowienia

20.12.2010

Postanowienie o spełnieniu warunków rozporządzenia MZ

 

39

Prezes Sadu Okręgowego

Kontrola  Oddziału Psychiatrycznego

29.12.2010

Zalecenie pokontrolne remont Oddziału

 

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..