2016-10-21

Wykaz kontroli 2011

Wykaz kontroli przeprowadzonych w WSzS im. NMP w 2011 roku

 

  Lp.

Organ przeprowadzający kontrolę

Zakres kontroli

Termin przeprowadzenia kontroli

Zalecenia

Uwagi

1

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z pismem WSzS o wydanie opinii

17.01.2011

Zalecenia wykonano

 

2

 

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

Kontrola Banku Krwi i Pracowni Serologii Transfuzjologicznej

21.01.2011

Zalecenia wykonano

 

3

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie punktów decyzji

NS-E/432/1/2010,

NS-E/432/12/09

25.01.2011

Brak zaleceń

 

4

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie punktów decyzji

10.02.2011

Brak zaleceń

 

5

Konsultant Wojewódzki w Dziedzinie Pediatrii

Kontrola dwóch oddziałów Pediatrycznych w obiekcie przy ul. Bialskiej i ul. PCK

02.03.2011

Brak zaleceń

 

6

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola interwencyjna dotycząca zgłaszalności chorób zakaźnych na oddziale Pediatrycznym

03.03.2011

Brak zaleceń

 

7

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola prawna stosunku pracy

24,28.03.2011

Brak zaleceń

 

8

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola prawna stosunku pracy

27,28.04-11,12,20.05.2011

Zalecenia wykonano

 

9

Narodowy Fundusz Zdrowia

Kontrola realizacji umowy nr 123/100147/03/1/2010- Szpitalny Oddział Ratunkowy

09-13.05.2011

Zalecenia wykonano

 

10

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola problemowa dotycząca wykonawstwa szczepień noworodków

09.05.2011

Brak zaleceń

 

11

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Odbiór budowlany oddziału Hematologii

01.06.2011

Brak zaleceń

 

12

Konsultant Wojewódzki w Dziedzinie Dermatologii

Kontrola Poradni Dermatologicznej

16.06.2011

Brak zaleceń

 

13

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Kontrola dotycząca przygotowania szpitala do realizacji zadań obronnych

17.06.2011

Zalecenia wykonano

Protokół niejawny

14

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z pismem WSzS o wydanie postanowienia

20.06.2011

Zalecenia wykonano

 

15

Urząd Wojewódzki w Katowicach

Kontrola w zakresie realizacji stażu lekarza medycyny

27.06-22.07.2011

Zalecenia wykonano

 

16

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Kontrola wybranych zagadnień z gospodarki finansowej bieżącej i za 2010 r.

05-29.07.2011

Zalecenia wykonano

 

17

Urząd Kontroli Skarbowej

Kontrola rzetelności deklarowanych podstaw opodatkowania oraz prawidłowości obliczania i wpłacania podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku VAT za 2009

07.07-05.08.2011

Zalecenia wykonano

 

18

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie decyzji  NS-E/432/6/08,

NS-E/432/1/2010,

NS-E/432/3/2010

14.07.2011

Brak zaleceń

 

19

Konsultant Wojewódzki w Dziedzinie Onkologii Klinicznej

Kontrola na oddziale Onkologii z Pododdziałem Dziennym Chemioterapii

22.07.2011

Brak zaleceń

 

20

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola problemowa dotycząca szczepień ochronnych na Izbie Przyjęć, Stacji Dializ, Lekarza Zakładowego

09.08.2011

Brak zaleceń

 

21

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola kompleksowa obiektu

22-24.08.2011

Zalecenia wykonano

 

22

Państwowa Inspekcja Pracy

Ocena warunków pracy- bezpieczeństwo i higiena pracy

22,24,25,31.08.2011

Zalecenia wykonano

 

23

Konsultant Wojewódzki w Dziedzinie Medycyny Paliatywnej

Kontrola dostępności do świadczeń, kwalifikacji personelu, realizacji procedur

13.09.2011

Brak zaleceń

 

24

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola prawna stosunku pracy

05,06,10.10.2011

Zalecenia wykonano

 

25

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie decyzji  NS-E/432/1/2010,

NS-E/432/3/2010,

NS-E/432/12/09

14.10.2011

Brak zaleceń

 

26

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z pismem WSzS o wydanie opinii

24.10.2011

Zalecenia wykonano

 

27

Narodowy Fundusz Zdrowia

Kontrola realizacji umowy nr 123/100147/05/2011 z dnia 10.01.2011- udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju: rehabilitacja lecznicza

02-25.11.2011

Zalecenia wykonano

 

28

Państwowa Agencja Atomistyki

Kontrola stanu ochrony radiologicznej

09.11.2011

Zalecenia wykonano

 

29

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z interwencją dotyczącą handlu odzieżą na terenie szpitala

17.11.2011

Brak zaleceń

 

30

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne, ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych,

28.11.-22.12.2011,

07.05-06.06.2012

Brak zaleceń

 

31

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola zagadnień dotyczących realizacji obowiązków wynikających z ustawy o emeryturach pomostowych

22,24,28.11.2011

Brak zaleceń

 

32

Prezes Sądu Okręgowego

Kontrola oddziału Psychiatrycznego

09.12.2011

Brak zaleceń

 

33

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z pismem WSzS o wydanie opinii

16.12.2011

Brak zaleceń

 

34

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Kontrola realizacji zadań statutowych za lata 2009-2012

20.12.2011,

17-18.01.2012, 03.2013

Zalecenia wykonano

 

35

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Ocena szpitala w zakresie systemu kontroli zakażeń szpitalnych

28.12.2011

Brak zaleceń

 

36

Konsultant Wojewódzki w Dziedzinie Chirurgii Onkologicznej

Kontrola oddziału Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Schorzeń Piersi

01.01-28.12.2011

Brak zaleceń

 

 

               

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..