2016-10-05

Wykaz kontroli 2012

Wykaz kontroli prowadzonych w WSzS  im NMP w 2012 roku.

 

  Lp.

Organ przeprowadzający kontrolę

Zakres kontroli

Termin przeprowadzenia       kontroli

Zalecenia

Uwagi

1

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola prawna ochrony pracy

02.01.2012

05.01.2012

Zalecenia wykonano

 

2

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie decyzji: NS-E/432/13/09 z 14.07.2009r., NS-E/432/3/10 z 09.07.2010r., NS-E/432/12/09 z 30.06.2009r., NS-E/432/1/2010 z 15.06.2010r.

16.01.2012

Brak zaleceń

 

3

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z pismem WSzS o wydanie opinii

18.01.2012

Brak zaleceń

 

4

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola prawna ochrony pracy

17.02.2012

19,20,22,23,26.03.2012

Zalecenia wykonano

 

5

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z wystąpieniem ogniska epidemiologicznego

22.02.2012

Brak zaleceń

 

6

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola temperatury w salach chorych szpitala

23.02.2012

Brak zaleceń

 

7

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Kontrola prawidłowości wydatkowania środków z PFRON na „Wymianę dwóch wind towarowo- osobowych i jednej windy osobowej oraz montaż podnośnika w obiekcie przy ul. PCK 7”.

30.03.2012

Zalecenia wykonano

 

8

Centralne Biuro Antykorupcyjne

Kontrola wykorzystania przez WSzS im. NMP środków pochodzących z Ministerstwa Zdrowia w ramach Narodowego Programu zwalczania chorób nowotworowych

15.11.2011

30.03.2012

Zalecenia wykonano

 

9

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie decyzji: NS-E/432/1/2010, NS-E/432/3/11

10.04.2012

Brak zaleceń

 

10

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

Kontrola gospodarką krwi i serologii

25.04.2012

Zalecenia wykonano

 

11

Państwowa Inspekcja Pracy

Ocena przestrzegania przepisów prawa pracy

23-25.04.2012

Zalecenie wykonano

 

12

Konsultant Wojewódzki w Dziedzinie Psychiatrii

Kontrola na Oddziale Psychiatrii

16.05.2012

Brak zaleceń

 

13

Najwyższa Izba Kontroli- Delegatura w Katowicach

Kontrola w zakresie zakupu i wykorzystania aparatury medycznej ze szczególnym uwzględnieniem środków europejskich w latach 2008-2012

29.05.2012-31.07.2012

(z przerwą w dniach 31.05, 04.06, 08.06,

18-19.06, 27-29.06.2012)

Zalecenia wykonano

 

14

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola analizy przypadków występowania drobnoustrojów Clostridium difficile od marca do czerwca 2012

19.06.2012

Brak zaleceń

 

15

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola problemowa dotycząca wykonawstwa szczepień pracowników służby zdrowia i szczepień noworodków

21.06.2012

Brak zaleceń

 

16

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Ocena prawidłowości realizacji programu stażu podyplomowego lekarza medycyny w części dotyczącej zawierania umów, wydatkowania i rozliczania środków finansowych

29.06.2012-20.08.2012

Brak zaleceń

 

17

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie punktów decyzji NS-E/432/6/11 z 28.11.2011

05.07.2012

Brak zaleceń

 

18

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola prawna ochrony pracy

11,16,30.07.2012

Zalecenia wykonano

 

19

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z pismem WSzS o wydanie opinii

12.07.2012

Brak zaleceń

 

20

Śląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny

Kontrola obrotu lekami onkologicznymi w okresie od  01.01.2011 do 31.05.2012

19.07.2012

Brak zaleceń

 

21

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola kompleksowa obiektu- ocena stanu sanitarno-higienicznego i technicznego pomieszczeń szpitala i otoczenia oraz higieny pracy personelu

06.08.2012-10.08.2012

Zalecenia wykonano

 

22

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Pobór prób wody ciepłej

24.08.2012

Brak zaleceń

 

23

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z pismem WSzS o wydanie opinii

03.09.2012

Zalecenia wykonano

 

24

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola prawna ochrony pracy

06.09.2012-20.09.2012

Zalecenia wykonano

 

25

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie punktów decyzji z 03.09.2012

07.09.2012

Brak zaleceń

 

26

Konsultant Wojewódzki w Dziedzinie Medycyny Nuklearnej

Kontrola Pracowni Scyntygraficznej

17.09.2012

Brak zaleceń

 

27

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca wykonanie punktów decyzji NS-E/432/3/11

09.10.2012

Brak zaleceń

 

28

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola w związku z pismem WSzS o wydanie opinii

30.10.2012

Brak zaleceń

 

29

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola dotycząca szczepień ochronnych- Izba Przyjęć, Stacja Dializ

06.11.2012

Brak zaleceń

 

30

Państwowa Agencja Atomistyki

Kontrola stanu ochrony radiologicznej

26.11.2012-27.11.2012

Brak zaleceń

 

31

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Pobór prób wody ciepłej

30.11.2012

Brak zaleceń

 

32

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Sprawdzenie zgodności realizacji obiektu z dokumentacją projektową

04.12.2012

Brak zaleceń

 

33

Narodowy Fundusz Zdrowia

Kontrola w zakresie prawidłowości ordynacji refundowanych leków i wyrobów medycznych w trakcie hospitalizacji w okresie od 01.01.2010 do 30.09.2012 oraz prawidłowości prowadzenia dokumentacji medycznej

05.12.2012-17.12.2012

Zalecenia wykonano

 

34

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola prawna ochrony pracy

10,19.12.2012-3,23,25,28.01.2013

Zalecenia wykonano

 

35

Narodowy Fundusz Zdrowia

Kontrola w Pododdziale Chirurgii Szczękowo-Twarzowej

13,18,19,20,21.12.2012

Nie wykonano zaleceń, gdyż było to uzależnione od wartości kontraktu z NFZ

Starania szpitala o zwiększenie wartości kontraktu nie przyniosły skutku

36

Archiwum Państwowe w Częstochowie

Kontrola ogólna Archiwum Zakładowego

14,19.12.2012

Zalecenia wykonano

 

37

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Ocena szpitala w zakresie systemu kontroli zakażeń szpitalnych

21.12.2012

Brak zaleceń

 

38

Prezes Sądu Okręgowego

Kontrola Oddziału Psychiatrycznego

28.12.2012

Brak zaleceń

 

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..